کاربردهای ردیاب خودروی ایران جی پی اس و بخشی از امکانات ردیاب ها چگونگی کمک ردیاب ها به شرکت ها

  • ردیاب

امروزه خودرو در شمار یک سرمایه ی ارزشمند به حساب می آید, با توجه به افزایش آمار سرقت خودرو تمام زحمات سخت شما ممکن است به آسانی در یک چشم بر هم زدن بر باد برود و در یک لحظه خودروی شما سرقت شود.

ردیاب خودرو ایران جی پی اس قطعه ای ضروری در هر وسیله نقلیه

یک راه راه مطمئن برای محافظت خودروی خود از سرقت نصب یک ردیاب خودرو ایران جی پی اس است. ردیاب خودرو یا GPS tracker مکان دقیق خودروی شما را در لحظه ردیابی میکند و شما هر لحظه امکان ردیابی خودرو خود را خواهید داشت. این دستگاه امنیت خودرو شما را تا حد بسیار زیادی تضمین میکند.

ردیاب های خودرو حتی فراتر از استفاده ی شخصی عمل میکنند. این دستگاه ها میتوانند ستون اصلی بسیاری از مشاغل باشند که به حمل و نقل مربوط میشوند زیرا نه تنها مکان دقیق وسیله ی نقلیه را نشان میدهند بلکه تاریخچه ی مسیر و نحوه ی رانندگی رانندگان را نیز نشان میدهند.

دراین مقاله مزایای مجهز کردن خودرو به ردیاب را توضیح خواهیم داد.

  • دستگاه ردیاب چیست؟

ردیاب خودرو یک وسیله ی کوچک است که به منظور دستیابی به مکان دقیق به خودرو وصل میشود. این دستگاه از سیستم جهانی مسیر یابی استفاده میکند و این امکان را میدهد مکان دقیق خودرو را در هر نقطه ای از جهان داشته باشید. این دستگاه ها به یک سری از ماهواره ها متصل میشوند که با هم برای نشان دادن مکان ردیاب در ارتباط هستند. این پروسه به سه وجهی سازی شناخته میشود;جایی که سه یا تعداد بیشتری ماهواره با هم کار میکنند تا نقطه ی دقیق ردیاب را مشخص کنند. ماهواره ها طول و عرض جغرافیایی را نیز در هر زمان نشان میدهند.

ردیاب ها با نرم افزارهای خاصی که میتوانید روی تلفن همراه یا تبلت خود دانلود کنید هماهنگ میشوند و به راحتی مکان ردیاب را روی تلفن همراه میتوانید چک کنید. این دستگاه ها هم برای مصارف خانگی و هم برای اهداف تجاری استفاده میشوند.

طبیعی است که برای نصب ردیاب روی خودرو مردد باشید. در اینجا به دلایلی که بهتر است روی خودرو ردیاب داشته باشید می پردازیم.

  • ردیاب مکان دقیق خودرو را در لحظه نشان میدهد

فرض کنید شما برای خرید به یک فروشگاه رفته اید و خودروی خود را در پارکینگ پارک کرده اید و زمانی که از خرید بازمیگردید خودرویتان را پیدا نمی کنید. با استفاده از گوشی هوشمند خود خیلی سریع خودروی خود را مکان یابی میکنید.

  • ردیاب خودرو می تواند در کوتاه ترین زمان خودروی سرقت رفته را بازیابد

در چند سال اخیر متاسفانه سرقت خودرو افزایش چشمگیری داشته است واگر تمهیدات امنیتی را در نظر نگیرید ممکن است شما نیز مشمول این آمار بشوید. از آنجایی که خودرو کالایی گران قیمت است اگربه سرقت برود زیان زیادی به شما وارد خواهد شد.

زمانی که شما ردیاب خودرو نصب میکنید سارق در بازی که خود شروع کرده بازنده خواهد بود زیرا داشتن ردیاب خودرو به این معناست که شما همیشه و همه جا از مکان دقیق خودرو با خبر هستید.

  • به شما کمک میکند در موارد اظطراری کمک بگیرید

اتفاقات جاده ای کاملا رایج هستند واین نشان میدهد شما ممکن است به کمک نیاز پیدا کنید, با نصب یک ردیاب خودرو شما میتوانید مکان دقیق خودروی خود را برای درخواست کمک به کارشناسان ارسال کنید به این صورت کمک زودتر و دقیق تر به شما میرسد.

  • به شما کمک میکند فرزندان خود را ردیابی کنید

نوجوانان ممکن است رفتارهای پرخطر زیادی داشته باشند,همچنین ممکن است گرفتار افراد ناباب شوند اگر والدین نگرانی هستید ردیاب خودرو یا ردیاب اهنربایی می تواند از نگرانی شما بکاهد زیرا به شما کمک میکند مکان دقیق فرزند خود را لحظه به لحظه کنترل کنید و مطمئن شوید در امنیت هستند.

ردیاب خودرو ایران جی پی اس قطعه ای ضروری در هر وسیله نقلیه

  • ردیاب خودرو هر گونه ضربه به خودرو را هشدار میدهد

سیستم های پیشرفته ی ردیابی خودرو اگر به خودرو ضربه وارد شود یا توسط یدک کش به حرکت درآید به شما از طریق تلفن همراه هوشمندتان اطلاع میدهد تا بتوانید سریع تر مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.

  • به شما در مورد سفرهایتان آمار و جزییات دیگری نیز میدهد

یکی دیگر از مزایای ردیاب خودرو این است که نه تنها آمار مکان هایی را که طی کرده اید به شما میدهد بلکه متوسط سرعت و تاریخ سفر را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

ردیاب خودرو ایران جی پی اس قطعه ای ضروری در هر وسیله نقلیه

تمام مزایای ذکر شده در بالا برای مصارف شخصی فوق العاده هستند اما آیا میدانستید داشتن ردیاب برای مشاغلی که مربوط به حمل و نقل هستند یک ضرورت است؟ در ادامه به مزایای داشتن ردیاب برای اهداف تجاری می پردازیم

  • ردیاب ها به نظارت بر کارمندان کمک می کنند

ردیابی رانندگان شرکت یکی از ضروری ترین اقدامات است. در این صورت شما میتوانید از حسن انجام کارها و زمان اتمام پروژه مطمئن شوید. و برای ارسال ها برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. سیستم های ردیابی جدید به شما امکان نظارت بر رفتار رانندگان را می دهد رفتاری همچون سرعت غیر مجاز,عبور از مسیرهای تعریف نشده و ... .

  • ردیاب ها به امنیت رانندگان کمک میکنند

کارمندان مهم ترین دارایی های یک بیزنس هستند و تامین امنیت آن ها یکی از مهم ترین مسئولیت های کارفرما است. ردیاب خودرو به کارفرمایان کمک میکند که از امنیت رانندگان خود در راه مطمئن شوند و در صورت لزوم مکان دقیق آن ها را ردیابی کنند.

  • ردیاب ها به شما کمک میکنند دارایی هایتان را ردیابی کنید

جابجا کردن وسایلتان به مکان های مختلف یک حرکت ریسکی است مخصوصا اگر با عجله یک سرویس حمل و نقل کرایه کرده باشید در نتیجه یک ردیاب میتواند به شما اطمینان خاطر ببخشد. در نظر داشته باشید گاهی شرکت های حمل و نقل یک دزدی را صحنه سازی میکنند که دارایی های شما را به سرقت ببرند.

  • بوسیله ی ردیاب میتوانید محدوده ی جغرافی تعیین کنید

اگر صاحب ناوگان حمل و نقل باشید بوسیله ی ردیاب متوجه خواهید شد که رانندگان مسیر تعیین شده را طی میکنند یا از مسیر تعیین شده خارج شده و به کارهای شخصی میپردازند یا حتی برای شرکت های دیگر کار میکنند. با نصب جی پی اس شما از ضررهای چنینی جلوگیری میکنید.

ردیاب خودرو ایران جی پی اس قطعه ای ضروری در هر وسیله نقلیه

  • مدیریت بهتر ناوگان حمل و نقل

مدیریت ناوگان حمل و نقل کار آسانی نیست اما استفاده از ردیاب در این ناوگان,مدیریت آن را راحت تر میکند. جی پی اس خودرو کمک میکند تمام وسایل نقلیه را روی دستگاه های هوشمندتان ردیابی نمایید و مطابق آن با رانندگان ارتباط داشته باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =